Fogyassz egészséggel

Cukkini chips 2.0

2016. május 23. 20:07 - RagóPisti

cukkini_chips.jpg

Nos, nekem sem sikerülhet minden. De én úgy döntöttem, hogy nem rejtem véka alá, sőt, ha valaki már csinált ilyet, és jó lett, kérem írja meg.

Azért 2.0, mert már másodszor futottam neki, és másodszor sem sikerült. Ugye a sztori az lenne, hogy a cukkiniből csinálunk chipset, kiváltva az eredeti burgonyás, zsíros verziót. Csak sütő, sütőpapír, és a cukkini kell hozzá. Nos, az első variációban (lenti kép) karikáztam, sóztam, pirospaprika, majd kevés olívaolajat csepegtettem a szeletekre, és ment a kb 120-130 fokos sütőbe. Mint látjátok, ez odaéget. Nem kicsit, nagyon. Ami meg nem, az nem sült át rendesen. Büszkeségből megettem, és meg kellett állapítanom, hogy ha sikerül normálisan elkészítenem, akkor ez nagyon nagyon finom ropogtatni való.

Aztán a második körben (fenti kép) csak natúr tettem a sütőbe a szeleteket, gondolván, hogy a só miatt lehetett az előző malőr. Hisz jó sok levet engedett a cukkini tőle. De meg kellett állapítanom, hogy nem. Így is sok a víz benne, és látható, hogy az eredmény bár biztatóbb, még mindig nem az igazi. Nem lett ropogós, viszont a széle megint megégett. Legnagyobb csodálatomra, nem vagyok képes uborka szeletelővel egyenletes méretű szeleteket vágni.... Szóval ez is lehet gond. Meg a víz. Még egyszer nekifutok majd. Úgy terveztem, hogy sózom, és állni hagyom egy órát. Az alatt a nedvesség bőven távozik belőle. Ha nem, akkor így jártam, és chips nélkül maradok egy életre. 

cukkini_chips2.jpg

Amúgy csináltam még egy paradicsomos salsát, és a történet vége az lett, hogy gyorsan grilleztem hozzá némi csirkehúst, és köretként a salsával együtt megettem. így nem is volt olyan rossz. :) 

Szólj hozzá!
Címkék: Receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyasszegeszseggel.blog.hu/api/trackback/id/tr438719128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása