Fogyassz egészséggel

Lecsós húsgombóc

2016. május 30. 00:08 - RagóPisti

13119900_1028079563939041_4491193649078027420_o.jpg

Egy végtelenül gyors, és egyszerű recept következik. Amikor nagyon nem tudod mit csinálj, akkor a lecsó mindig jó megoldásnak bizonyul. Persze felejtsük el belőle a kolbász-szalonna duót. Helyette csináljunk húsgombócokat. :)

Szóval, nem is ragoznám túl. A darát pulykát fűszerezem sóval, borssal, és római köménnyel, majd 1 tojást ütök hozzá. Nedves kézzel gombócokat formálok belőle. Én 12 db, nagyjából egyforma golyót csináltam. Ha megvan, akkor olívaolajon elkezdem szépen körbepirítani. Ha kész, félre tesszük. Utána jöhet a lecsó. Én turbóztam még gombával, cukkinivel, és zellerszárral (azért nem került a táblázatba, mert nincs az adatbázisba, de amint utánajárok a megfelelő értékeknek, beleteszem). Amikor a zöldségek elkezdenek puhulni egy kevés vízzel felöntöm, és visszarakom a gombócokat. Fedő alatt készre főzöm.

Én köretet nem csináltam hozzá, mert a lecsó magában is elég. Ha tojásosan szereted csináld úgy, de figyelj oda, hogy a sárgájából max 1 kerüljön bele. A 12 gombócot hat adagra számoltam, de nem lesz bajod, ha mondjuk hármat eszel meg egy adagban. :-) Ami az értékeket illeti, 9g szénhidrát, és 5,2g zsír mellé társul 22,2g fehérje. Kiváló diétás étel, akár vacsorára is!le.png

Szólj hozzá!
Címkék: Receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyasszegeszseggel.blog.hu/api/trackback/id/tr998757258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása