Fogyassz egészséggel

Tandoori csirke

2016. szeptember 28. 18:41 - RagóPisti

tandoori.jpgMa egy igazán egzotikus, és finom ételt mutatok be nektek. Szeretem az indiai konyhát, főleg a fűszeressége miatt. A Tandoori csirke is egy roppant ízes, sok fűszerből álló páccal bevont sült. Na, de nézzük a részleteket.

Én felsőcomb filével készítettem, mert szaftosabb. Megcsináltam mellből is, de nekem az valahogy nem jött be. Az étel nem bonyolult, csak egy pác kell hozzá. Nézzük a hozzávalókat:

  • 6 gerezd fokhagyma
  • 2 ek olívaolaj
  • 2 ek friss gyömbér/vagy szárított, de abból én csak egy púpos tk-al tettem bele
  • 2 ek natúr joghurt
  • 4 tk fűszerpaprika
  • 2 tk só
  • 2 tk római kömény
  • 1 tk csípős fűszerpaprika
  • 1 tk koriander mag
  • 1 tk őrölt kurkuma
  • 1 tk paradicsomsűrítmény
  • 1 tk őrölt szerecsendió
  • 1 tk feketebors
  • 1 mk fahéj
  • 1 mk szegfűszeg
  • 1 citrom leve 

Keverjük össze a fűszereket, a fokhagymát, majd jöhet rá joghurt, és a sűrített paradicsom. Ebben pácoljuk a húsokat legalább 3-4 órán keresztül, de még jobb, ha egy egész éjszakát állni hagyjuk. Utána vagy a sütőnk grill funkcióján, vagy akár egy kerti grillen megsütjük a húsokat. Lehet szeletben, vagy épp ha felkockázzuk a pácolás előtt, akkor nyárson is készíteni. Köretnek, kurkumás-mazsolás bulgurt, készítsünk. Ha nem szeretjük a csípőset, nyugodtan hagyjuk ki. Apropó! Hiába van a pácban, a húst sózzuk meg mielőtt összekevernénk. Ez a mennyiség kb 1,5 kg csirkéhez ideális. Mint láthatjuk egy adagban 17g szénhidrát, 15g zsír, és egészen kiváló, 53g fehérje található. Ideális diétás étel. Jó étvágyat :) tandoori.png

Szólj hozzá!
Címkék: Receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyasszegeszseggel.blog.hu/api/trackback/id/tr9011750147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása