Fogyassz egészséggel

Hova tűntél?

2016. szeptember 28. 18:05 - RagóPisti

46160.jpg

Merülhet fel a kérdés, minden kedves olvasómban. Nos, jelentem nem tűntem el, csak ha lehet így mondani, tapasztalatot gyűjtöttem. Az elmúlt két hónapban kicsit borult a diéta. Nyár, fesztiválok, dinnyeszezon. Egyik sem a barátunk, ha épp a súlyunkkal küzdünk. Hogy vészeljük át? Nos, nekem így (nem)sikerült.

Hamburgerország

Amikor elmész egy nyári fesztiválra (és itt több napról beszélek), akkor nem szinte, hanem tarthatatlan a diéta. Eleve az alkohol, mint kalóriafaktor, és mellettük a hizlalóbbnál hizlalóbb ételek. A legtöbbször hamburgert, gyros-t, vagy valami hasonlót eszünk, amit lehet kézbe cipelni, hogy le ne maradjunk maradjunk kedvenc zenekarunkról. Mellé sör, esetleg sült krumpli, vagy valami nasi, és máris ott vagyunk, hogy egy evéssel a napi kalóribevitelünk felét letudtuk. Ráadásul "szemét" kajával. Hogy mégis mi a megoldás? Engedjük el.. Szórakozni megyünk, és kár ezen görcsölni, hisz úgysem tudnánk megoldani, és tartani a diétát. Viszont utána kegyetlenül vissza kell térni..

Átkozott dinnye

Nem úgy mint én... A sok gyümölcs nem a barátunk, de van amikor elcsábul az ember. Bármelyikről le tudok mondani, kivéve a görögdinnyéről. Nagy melegben is inkább ezt kívánom, mint mondjuk a csirkét... Az eredmény, napi nagyon sok dinnye, és plusz 2,5 kiló.. Mindössze 3 hét alatt, és bizony nem kis meló eltüntetni. Szóval csak óvatosan, és igyekezzünk tartani magunkat. Jó lecke volt nekem is, mert elborzadtam, amikor újra kilencessel indult a mérleg.

Csaló nap

Erre már rég ki szerettem volna térni. Én személy szerint inkább csaló étkezéseket tartok, és nem napot. Leginkább azért, mert ha egy egész napig azt ennék mint a diéta előtt, elcsábulnék. Igen, én ilyen gyenge vagyok, de ezt tudom is magamról. A csaló kaját olyankor "iktatom" be, amikor olyan helyen vagyok, hogy nem tudom megoldani az saját ételeimmel az aktuális étkezést. Ha úgy érezzük, hogy meg tudunk birkózni vele, akkor nevezzünk ki egy napot, hisz az anyagcserének mindenképp jót tesz, de én a diéta elején nem ajánlom. Hónapokig nem volt még egy-egy alkalom se, hogy olyat egyek ami tiltott. Csakis azért, hogy nehogy visszaessek... 

Szólj hozzá!
Címkék: Cikkek

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyasszegeszseggel.blog.hu/api/trackback/id/tr6111750101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása