Fogyassz egészséggel

Csirke souvlaki, görög salátával

2016. október 18. 20:28 - RagóPisti

souvlaki.jpg

Az egész úgy indult, hogy volt még csirkemell a fagyóban, és gondoltam legyen valami gyors, és egyszerű. Aztán elmentem a boltba, és vettem cukkinit, uborkát, póréhagymát, olívabogyót. Innen már egyenes volt az út a saláta felé, úgyhogy landolt még a feta is kosárban. Na, de nézzük miről is van szó.

A csirkét csíkokra vágtam, sóval, borssal, bazsalikommal, és oregánóval fűszereztem. Egy teáskanál olívaolajjal meglocsoltam, és a sütő grill funkcióját használva, készre sütöttem. A saláta rém egyszerű. Paradicsom, olívabogyó, póréhagyma, kígyóuborka aprítva, és összeforgatva, valamint én tettem bele cukkinit is, amit egy hámozóval vékony szeletekre vágtam. Kb. 2 teáskanál olívaolaj, és egy teáskanál 10%-os ecet kíséretében összekevertem. Én a sajtot nem kevertem bele, hanem a tálaláskor morzsoltam a salátára. Összedobtam még egy gyors tzatziki öntetet, hogy ne legyen túl száraz az étel. Natúr joghurt, kefir, uborka. Az uborkát egy reszelőn lereszeltem, kinyomtam a vizet belőle és kicsit sóztam. Belekevertem a joghurtos-kefires öntetbe, és sóval, borssal, fokhagymával, valamint kaporral ízesítettem. Apró csalás, hogy feta sajt helyett, Mizo krémfehér sajtot használtam, ami tulajdonképpen feta, csak nem úgy hívják, és olcsóbb. :) 

Ami az értékeket illeti, 1 adag tartalmaz 13,7g zsírt, 11,5g szénhidrátot, és kimagasló, 51g fehérjét. Mivel a szénhidrát csak zöldségekből adódik, bátran fogyasztható akár vacsorára is. Jó étvágyat! :) 

souv_1.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyasszegeszseggel.blog.hu/api/trackback/id/tr1411819109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása